تور کیش

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور کیش

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

هتل های 5 ستاره پکن چین

هتل کرون پلازا سان پالاس پکن چین

هتل 5 ستاره کرون پلازا سان پالاس هتلی باشکوه و لوکس در شهر پکن است که دارای موقعیتی مناسب برای کسانی است که جهت امور تجاری و خرید ، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند .مسافران تور چین مهر 94 میتوانند با رفتن به این هتل بهترین خاطرات را برا خود رقم بزنند. هتل کرون پلازا سان پالاس در یک کیلومتری مرکز نمایشگاه های شهر پکن واقع شده و تا نزدیک ترین ایستگاه مترو 200 متر و تا فرودگاه بین المللی 20 کیلومتر فاصله دارد . برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل کرون پلازا سان پالاس می باشد . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به گردشگران تور چین مهر 94 و تور پکن ارائه کرده تا رضایت ایشان را جلب نموده و اوقاتی سرشار از آسایش و رفاه را برای ایشان مهیا کند  .

امکانات هتل کرون پلازا سان پالاس: شامل استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، زمین تنیس ،  دستگاه خودپرداز ، سالن کنسرت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار، بوفه صبحانه ، چهار رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، منطقه بدون سیگار ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره کرون پلازا سان پالاس می باشد  . در تور چین پاییز 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل کرون پلازا سان پالاس پکن چین

هتل کرون پلازا سان پالاس پکن چین

هتل کرون پلازا سان پالاس پکن چین

اتاق های هتل کرون پلازا سان پالاس پکن چین

هتل هیلتون بیجینگ پکن چین

هتل 5 ستاره هیلتون بیجینگ اقامتگاهی زیبا و باشکوه در مرکز شهر پکن است . این هتل 5 ستاره دارای موقعیتی مناسب برای کسانی است که جهت امور تجاری و خرید ، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند . نزدیکی به جاذبه های دیدنی شهر مثل استادیوم ملی آشیانه پرندگان ، مراکز تفریحی و تجاری ، شهر ممنوعه و نیز دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه مترو که تنها 2 دقیقه تا مکان هتل فاصله دارد ، از برتری های این هتل مجلل است . مسافران تور چین مهر 94 در این هتل زیبا لحظات خوبی سپری میکنند. برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل هیلتون بیجینگ می باشد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی و میدان تیان آن من ، 20 دقیقه  می باشد .در تور چین پاییز 94 میتوانید در این هتل زیبا و مجلل اقامت داشته باشید.

امکانات هتل هیلتون بیجینگ : شامل استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، زمین گلف ، سالن بولینگ ، اسکواش ، دوچرخه سواری ، آرایشگاه ، بسته های ناهار ، دستگاه خودپرداز ، سالن کنسرت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بارتنقلات ، بوفه صبحانه ، پنج رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، منطقه بدون سیگار ، زمین بازی کودکان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ میباشد. این هتل برای مسافران تور چین مهر 94 و میهمانان خود بهترین امکانات را فراهم میکند.

هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ پکن

مطالب مرتبط:

هتل هیلتون بیجینگ پکن چین

 

هتل کرون پلازا سان پالاس پکن چین

تور لحظه آخری چین

دیدنی های چین

دیدنی های چین

شانگهای هپی والی چین

اگر به شانگهای چین سفر کرده اید و می خواهید به یک محل دیدنی همه جانبه بروید که هم از دیدنی های آن لذت ببرید و هم اینکه، از بخش های محرک ذهن برای فرزندانتان بهره ببرید می توانید شانگهای هپی والی را مد نظر قرار دهید. در تور چین مهر 94میتوانید از این شهربازی بزرگ لذت ببرید.

پارک شانگهای هپی والی یکی از پارک های مصنوعی و بسیار وسیع از انواع تفریحات برای بچه هاست که این بار به شما امکان می دهد هم در فضای آرام لذت ببرید و فرزندانتان به بازی ها و تفریحات علمی خود بپردازند. در این مکان می توانید به فروشگاه ها هم سر بزنید و خرید های خود را انجام دهید اما برای خرید های بهتر می توانید به مراکز خرید شانگهای هم سر بزنید.

از جمله دیدنی های این پارک ساحل آفتابی ,اوقات خوش,ساحل طوفانی,شهر معدن طلا,ساحل شانگهای می باشد که مسافران تور چین پاییز 94 می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید و اوقات خوشی سپری کنید.  

شانگهای هپی والی چین

شانگهای هپی والی چین

موزه یادبود قتل عام نانجینگ چین

این روزها توجه افراد به دوره های سیاه تاریخ جلب شده و گردشگری تاریک پدیده ای است که روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. مثلا کشتارهای کمبوجیه و هیروشیما دو مورد جذاب هستند که گردشگران زیادی را به خود جلب می کنند.در چین نیز آثاری از کشتارهای بیرحمانه ژاپنی ها در سال 1973 وجوددارد.در تور چین پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

در آن زمان ژاپنی ها به مدت 6 هفته چین را محاصره کردند. سربازهای ژاپنی 200000 مرد، زن و کودک چینی را مورد تجاوز، شکنجه و قتل قرار دادند.امروزه مردم چین یاد و خاطره کشته شدگان این حادثه تلخ را گرامی می دارند. در این موزه تصاویر، مجسمه ها و شرح خاطرات بازماندگان در دسترس بازدیدکنندگان قرار می گیرد. مسافران تور چین مهر 94 میتوانند از این منظره زیبا استفاده نمایند.

موزه یادبود قتل عام نانجینگ

موزه یادبود قتل عام نانجینگ

 مطالب مرتبط:

شانگهای هپی والی چین

 موزه یادبود قتل عام نانجینگ چین

تور لحظه آخری چین

رستوران های چین

رستوران های چین

آشپزخانه کنجد سیاه چین

این رستوران از بهترین رستوران های شهر پکن و جزو ۵ رستوران برتر این شهر هستش، که تقریبا تمام گردشگران و مسافران تور چین مهر 94 که به این شهر سفر کردن و از غذاهای این رستوران تست کردن رضایت کامل دارن و اون رو به بقیه هم پیشنهاد میدن.  BSK بهترین مواد غذایی رو استفاده می کنه و اونا رو خیلی عالی طبخ می کنه. طعم غذاهاش خیلی خوبه. کارکنانش خیلی خوب سرویس دهی می کنن و جالب اینجاست که منوی رستوران هم هر روز تغییر می کنه. مسافران تور چین پاییز 94 میتوانند از غذاهای خوب این رستوران لذت ببرند.

آشپزخانه کنجد سیاه چین

آشپزخانه کنجد سیاه چین

رستوران هانگ بین لو چین

رستوران هنگ بین لو یکی از قدیمی ترین رستورانهای پکن با 150 سال سابقه که به عنوان بهترین رستوران مسلمانان معرفی شده است.در کشور چین به علت حضور مسلمانان در شهرهای مختلف و نیز به علت رعایت موازین خاص دینی و شرعی و استفاده نکردن از بعضی از انواع خوراکیها, رستورانهای خاصی برای خود بوجود آورده اند که برای مسافران تور چین پاییز 94 نیز قابل استفاده است. در این رستوران انواع غذا ها مانند کبابهای متنوع,انواع جوجه,کباب اردک مخصوص چینی,گوشت بره,تاس کباب,سوپ وسایر غذاهای محلی چینی عرضه می گردد. در تور چین مهر 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

 مطالب مرتبط:

آشپزخانه کنجد سیاه چین

رستوران هانگ بین لو چین

تور لحظه آخری چین

جاذبه های گردشگری مشهد

جاذبه های گردشگری مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

کوهسنگی یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیز ترین گردشگاه های مشهد است که به دلیل وجود دو کوه سنگی مشرف به شهر به این نام خوانده می شود و در کنار رشته کوه های جنوبی مشهد واقع شده است.این تفرجگاه زیبای شهر مشهد در تابستان جاری با پذیرش حجم انبوه گردشگر، پس از حرم مطهر و آرامگاه فردوسی، رتبه سوم حضور مسافر و گردشگر را به خود اختصاص داد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند . 

طرح بزرگ توسعه مجموعه تفریحی گردشگری کوهسنگی در حالی در حال انجام است که هم اکنون این مجموعه در مجاورت بافت شهری قرار گرفته است و بخشی از جاده کمربندی مشهد که جاده آسیایی نیز نامیده می شود، از کنار اراضی آن می گذرد.این طرح که در وسعت 100 هکتار پیش بینی و مطالعات آن توسط مشاور انجام شده است با اجرای بخش وسیعی از طرح های دامنه شمالی کوه ها، چشم به آینده ای منحصر بفرد در منطقه با اجرای بخش های دیگر دارد. مسافران تور مشهد مهر 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند .

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

 

طرقبه مشهد

یکی از مهمترین ییلاق های کوهستانی حاشیه مشهد، طرقبه است که در 18 کیلومتری جنوب غربی مشهد و در مسیر راه جاغرق واقع شده و از غرب به کوه های بینالود و از شمال به کوه تخت رستم محدود می شود.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند . 

طرقبه دارای باغ های فراوان با میوه های متنوع و چشمه سارهای زیباست و رودخانه ای زیبا از کنار آن می گذرد و در تابستان دارای آب و هوای خنک و مطبوع است . دره سرسبز و خرم طرقبه به واسطه اتصال به ییلاق های دیگر و نزدیکی به مشهد از قدیم به عنوان تفریحگاه مورد توجه ساکنان و زائران مشهد بوده است. جاذبه های گردشگری و سیاحتی طرقبه موقعیتی توریستی برای این منطقه فراهم ساخته که درزندگی مردم طرقبه و مشهد نقشی مؤثر و حائز اهمیت دارد. مسافران تور مشهد مهر 94 میتوانند از این منطقه ییلاقی زیبا دیدن نمایند.

طرقبه مشهد

طرقبه مشهد

مطالب مرتبط:

طرقبه مشهد

تور لحظه آخری مشهد

بازارهای مشهد

بازارهای مشهد

بازار گوهرشاد مشهد

این بازار به مساحت 2100 متر مربع در حاشیه بلوار شهید صادقی شهر مشهد واقع شده است و از موقوفات گوهرشاد می باشد . این بازار دارای 84 مغازه در طبقات می باشد و دارای سالن های عریضی بوده که در آن انواع لوازم خانگی ، پوشاک ، لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن ، لوازم التحریر ، اسباب بازی و انواع سوغات بوده و آماده خدمات به گردشگران تور مشهد مهر 94 می باشد .

 

 

 

بازار حکیم مشهد

 

این بازار به عنوان اولین و قدیمی ترین بازار روسها به شمار می رفته است . که یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد ، می باشد . این بازار  مشتمل بر4 طبقه و 120 واحد تجاری است که در آن انواع مختلفی اجناس از قبیل : انواع پوشاک ، اسباب بازی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات ، لوازم خانگی و کیف و کفش و غیره عرضه می شود .
این مجموعه در خیابان امام خمینی واقع شده است و زائران تور مشهد پاییز 94 می توانند جهت خرید و بازدید به این مکان مراجعه نمایند .

مطالب مرتبط:

بازار حکیم مشهد

 

تور لحظه آخری مشهد