تور کیش

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور کیش

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

هتل فارابی کیش


هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش جز  هتل دو ستاره جزیره کیش می باشد.امکانات رفاهى این هتل: آرایشگاه آقایان، دستگاه کلید سازى ( مخصوص هتل )، موتور برق اضطرارى ( حداقل 6 ساعت 80% روشنائى و سیستم خنک کننده به کلیه واحدها )، گشت دور جزیره به مدت دو ساعت و نیم، ترانسفر فرودگاه، لاندرى مجهز ( با ظرفیت بیش از دو هزار ملحفه ، پتو و غیره ) و همچنین این هتل داراى سه دستگاه مینى بوس برای رفت و آمد میهمانان تور کیش می باشد.اگر به دنبال هتلی با امکانات بالا و قیمت مناسب  هستید هتل آپارتمان فارابی بسیار مناسب است.با تور کیش همراه شوید تا در این هتل لحظات خوشی را کنار عزیزانتان وقت گذرانی کنید.

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش

هتل ترنج کیش


هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از هتل های برتر و 5ستاره کیش در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است. سوئیتهای این هتل ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای‎( ‎که میهمان می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند ) و ‏بالکن اختصاصی است.موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش  فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎با تور کیش همراه شوید هتل ترنج نهایت آرامش و لذت را به شما تضمین می کند.

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل صدف کیش


هتل صدف کیش

این هتل یکی از هتل های بین المللی 5ستاره کیش می باشد.دکوراسیون بی نظیر همراه با آسانسور پانوراما و پله های نورانی که به شکل بسیار زیبایی گرداگرد آسانسور پیچیده است، فضایی دلپذیر را در لابی هتل فراهم آورده است که در ورود اولیه چشم میهمانان تور کیش  را خیره می کند. هتل صدف کیش دارای سالن کنفرانس، کافی نت، آرایشگاه بانوان، کانتر رزرواسیون گردشگری، کلوپ تفریحی شامل میز بیلیارد ، فوتبال دستی و غیره .... می باشد. همچنین رستوران کوه نور و رستوران ایتالیایی کولیزه آماده ارائه غذاهای مختلف در محیطی استثنایی به مسافران تور کیش می باشد.رستوران کوه نور زیباترین رستوران جزیره زیبای کیش است و با ظرفیت 250 نفر به همراه کافی شاپ نمای زیبایی را به محدوده خود داده است و همچنین رستوران کولیزه تنها رستوران ایتالیایی جزیره می باشد که با طراحی به سبک ایتالیا آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش  با سلیقه غذاهای ایتالیایی است. نام این رستوران برگرفته از نمای تاریخی کولیزه ایتالیا می باشد که یکی از برجسته ترین بناهای تاریخی دنیا می باشد.با تور کیش همراه شوید تا در این رستوران های مجلل مسافرتی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

هتل داریوش کیش


هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از بزرگترین ومجلل ترین هتل های کیش می باشد.هتل داریوش کیش جز هتل های 5ستاره کیش می باشد.شما مسافران تور کیش می توانید از امکانات هتل داریوش کیش به عنوان مثال رستوران آپادانا و پاسارگاد (با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود)، زمین تنیس، استخر روباز ویژه آقایان با چشم انداز خلیج فارس، ماساژ تایلندی با بهره گیری از متخصصین تایلندی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، پینگ پونگ، قایق سواری اشاره کرد.شما مسافران تور کیش می توانید در این مجموعه که شامل موارد گفته شده می باشد استفاده کنید.با تور کیش همراه شوید تا از امکانات این هتل زیبا ومجلل استفاده کنید.

هتل داریوش کیش

استخر هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل بین المللی ایران کیش


هتل بین المللی ایران کیش

این هتل یکی از هتل های 5ستاره کیش می باشد.این هتل به دلیل جاذبه گردشگری خارجی و تاکید بر کیفیت بالای اماکن اقامتی جزیره کیش  آن را از سایر هتل های کیش منحصر بفرد ساخته است.

هتل پنج ستاره ایران کیش در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده است این هتل دارای 130 اتاق با چشم اندازی بسیار زیبا  میباشد که به سیستم تهویه متبوع مجهز است.رستوران باز با مساحت1200 متر مربع ، استخر و سالن بدنسازی با زیربنای 700 مترمربع  از مهمترین امکانات هتل ایران کیش است.با اقامت در این هتل سفری خوش و با کیفیت را کنار عزیزانتان آرزومندیم. با تور کیش همراه شوید.

آدرس:جزیره کیش، روبروی شهر بازی کیش

هتل بین المللی ایران کیش

 

سالن ورزشی هتل بین المللی ایران کیش