تور کیش

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور کیش

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

بهترین هتل های مشهد

هتل رز طلایی مشهد

هتل رز طلایی یکی از هتل های خوب شهر مشهد است که با موقعیت مکانی بسیار عالی در میدان بیت المقدس و خیابان شیخ طوسی مشهد قرار گرفته است. فاصله هتل تا حرم مطهر 5 دقیقه می باشد و هتل فاصله بسیار کمی تا مترو و مراکز خرید شهر مشهد دارد. این هتل تقریبا نوساز بوده و در سال 1395 افتتاح شده است و دارای اتاق و آپارتمان برای اقامت شما مسافران تور مشهد هتل درویشی تابستان 98 می باشد. در واحدهای آپارتمانی هتل علاوه بر امکانات معمول اتاق ها آشپرخانه و وسایل پخت و پز نیز وجود دارد. رستوران هتل با ظرفیت 50 نفر در طبقه اول قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بسیار خوب در اختیار شما مهمانان گرامی قرار می دهد. از دیگر امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، لابی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، صندوق امانات و فروشگاه اشاره کرد. 

هتل رز طلایی مشهد

هتل رز طلایی مشهد

هتل رز طلایی مشهد


هتل کیان مشهد

هتل سه ستاره کیان مشهد در خیابان امام رضا و در فاصله هفت دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است. این هتل که تقریبا تازه تاسیس است و در سال 1395 ساخته شده است ، دارای یک ساختمان هفت طبقه با 112 اتاق می باشد. واحدهای اقامتی هتل کیان از نوع اتاق های دو و سه تخته و آپارتمان می باشد که به صورت فولبرد رزرو می شوند. این واحدها دارای امکانات یخچال، تلویزیون، حمام ، اینترنت، تلفن، سیستم تهویه مطبوع،‌ حوله و لوازم بهداشتی ، چای ساز و مبلمان می باشند. سالن اجتماعات و سالن کنفرانس از جمله امکاناتی است که هتل کیان را برای سفرهای کاری نیز مناسب ساخته است. رستوران هتل کیان انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند و کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته در دسترس است. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور مشهد هتل درویشی تیر 98 می توان به صندوق امانات، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، گشت نیم روزی و ... اشاره کرد.  

هتل کیان مشهد

هتل کیان مشهد

هتل کیان مشهد


هتل آتی مشهد

هتل دو ستاره آتی مشهد در خیابان امام رضا 32 مشهد قرار گرفته است. هتل تا حرم فاصله ده دقیقه ای دارد و پیاده می توانید به زیارت بروید اما هتل در دو نوبت برای شما مسافران گرامی تور مشهد سرویس حرم در نظر گرفته است. ساختمان هتل 5 طبقه است و دارای 45 اتاق می باشد که دارای امکانات مبلمان ، تلویزیون،‌ یخچال،‌ سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و حمام با لوازم بهداشتی هستند. هم چنین نکته قابل توجه این است که اتاق های این هتل را می توانید به صورت فولبرد رزرو نمایید. رستوران هتل دارای ظرفیت 50 نفر است و انواع غذاهای خوش طعم ایرانی را برای شما مهمانان گرامی سرو می کند. هم چنین کافی شاپ این هتل به صورت 24 ساعته خدمات خود را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل می توان به لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد. 

هتل آتی مشهد

هتل آتی مشهد

هتل آتی مشهد


هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا یکی از هتل های سه ستاره مشهد است که در خیابان اندرزگو این شهر قرار گرفته است. هتل یکی از قدیمی ترین هتل های شهر مشهد است که در سال 1343 افتتاح و در سال 1394 بارسازی شده است. ساختمان هتل 4 طبقه است و دارای 41 واحد اقامتی از نوع اتاق و آپارتمان می باشد که برای شما مسافران گرامی تور کیش دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام با لوازم بهداشتی ، تلفن و اینترنت می باشند. هم چنین برخی از این اتاق ها فولبرد هستند و با رزرو آن ها علاوه بر صبحانه ، ناهار نیز به شما ارائه می شود. رستوران هتل دارای ظرفیت 150 نفر است که انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به خدمات برای معلولین، تاکسی سرویس، لاندری، خدمات خانه داری، گشت نیم روزی، کافی شاپ، آسانسور، خدمات تور و ... اشاره کرد.

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.