تور کیش

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور کیش

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

هتل های مشهد


هتل میثاق مشهد

هتل میثاق یکی از هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. هتل در بلوار وکیل آباد و در نزدیکی طرقبه قرار دارد و از هیاهوی شهر به دور است. در اطراف هتل فضای سبز بسیار زیبایی قرار دارد که فضای آرامش بخشی برای شما مسافران تور مشهد ایجاد می کند. هتل دارای سه ساختمان است که یکی از ان ها مجهز به آسانسور نیست. ساختمان های هتل 3 طبقه هستند و در مجموع دارای 79 واحد اقامتی از انواع یک تا سه تخته هستند. فاصله هتل تا حرم زیاد است و ترانسفر با هزینه به حرم انجام می شود. هتل در زمینی به مساحت 26000 متر مربع ساخته شده است و دارای امکانات تفریحی همچون استخر، سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، زمین تنیس، زمین بازی و بیلیارد می باشد. رستوران هتل با نام ارکیده انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را سرو می کند. هم چنین هتل دارای کافی شاپ و چایخانه سنتی نیز می باشد. با وجود سالن آمفی تئاتر، سالن همایش و اتاق جلسات این هتل برای سفرهای کاری شما عزیزان نیز مناسب گشته است.

هتل میثاق مشهد

هتل میثاق مشهد


هتل آیران مشهد

هتل آیران یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا 10 قرار دارد. هتل آیران تقریبا نوساز بوده و در سال 1391 افتتاح شده است.  هتل دارای 9 طبقه بوده و 60 واحد اقامتی از انواع اتاق های دو و سه تخته و سوئیت دارا می باشد. اتاق های هتل آیران بسیار تمیز و دارای دکوراسیون روشن بوده و به شما مسافران تور مشهد امکانات چای ساز، تلفن، یخچال، اینترنت، تلویزیون و حمام را ارائه می دهند. رستوران هتل انواع و اقسام غذاها نظیر غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، فست فود و عربی را در منوی خود جای داده است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین، استخر، سونا و ... اشاره کرد.

هتل آیران مشهد


هتل مدائن مشهد

هتل مدائن یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا مشهد قرار دارد. هتل یکی از هتل های قدیمی مشهد است که در سال 1366 افتتاح شده و در سال 1396 بازسازی شده است. هتل در 8 طبقه ساخته شده و دارای 98 اتاق است که برای شما مسافران تور مشهد دارای امکانات صبحانه، یخچال، اینترنت ، تهویه مطبوع، تلفن و مبلمان هستند. رستوران هتل در طبقه منفی یک قرار داشته و با ظرفیت 400 نفر انواع غذاهای ایرانی را برای شما سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل مدائن مشهد

هتل مدائن مشهد

هتل مدائن مشهد


هتل هلیا مشهد

هتل هلیا یکی از هتل های 4 ستاره شهر مشهد است که در فاصله بسیار کم (حدود سه دقیقه) از حرم مطهر امام هشتم قرار دارد. هتل در سال 1388 و در 8 طبقه افتتاح شده است و دارای 84 واحد اقامتی می باشد. اتاق های هتل از انواع دو تا پنج تخته بوده و انواع امکانات رفاهی هم چون یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، حمام و روم سرویس را دارا می باشند. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی را برای شما مسافران تور مشهد سرو می کند. هم چنین یک رستوران تابستانی در محوطه هتل قرار دارد. این هتل دارای اینترنت بی سیم نیز می باشد که با پرداخت هزینه اضافی می توانید از آن استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، لاندری و خشکشویی اشاره کرد.

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.