تور کیش

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور کیش

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

بهترین هتل های مشهد


هتل کیانا مشهد

هتل 4 ستاره کیانا مشهد در سال 1391 و در خیابان امام رضا (ع) مشهد افتتاح شد. هتل دارای موقعیت مکانی خوبی است؛ در نزدیکی حرم قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه و راه آهن به ترتیب 9 و 4.5 کیلومتر است. ساختمان هتل در زمینی به مساحت 8000 متر مربع در هقت طبقه و با 110 واحد اقامتی بنا شده است. هتل کیانا دارای اتاق های دو تا چهار تخته و آپارتمان چهارنفره است که برای مسافران تور مشهد امکانات مینی بار، صبحانه، چای ساز، سیتم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی، اینترنت و صندوق امانات را ارائه می  کنند. هتل دارای دو رستوران با نام های ارغوان و ارکیده  است که رستوران ارغوان واقع در طبقه همکف غذا را به صورت بوفه ارائه می کند و رستوران ارکیده در نیم طبقه اول دارای منوی انتخابی است. هم چنین یک رستوران با سرو غذاهای سنتی در طبقه ششم قرار دارد. هتل کیانا دارای یک مجموعه آبی است که امکانات جکوزی، سونا خشک و بخار، حمام ترکی و ماساژ را شامل می شود. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سالن بیلیارد، کافی شاپ، فروشگاه، کافی نت، لاندری، تاکسی سرویس، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس اشاره کرد.

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد


هتل سی نور مشهد

هتل 4 ستاره سی نور در خیابان هفده شهریور مشهد قرار دارد. این هتل با ساختمانی بسیار زیبا و با معماری خاص و در 22 طبقه در سال 1393 افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است؛ به طوری که شما مسافران تور مشهد به آسانی می توانید به حرم مطهر امام هشتم و هم چنین مراکز خرید مشهد دسترسی داشته باشید. هتل دارای 290 اتاق و 800 تخت است که امکاناتی نظیر صبحانه، اینترنت، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و حمام با سشوار را ارائه می دهد. هتل سی نور دارای یک رستوران صبحانه خوری در طبقه شانزدهم با نام ونوس، رستوران اورانوس در طبقه هفدهم با سرو غذاهای ایرانی و بین المللی و یک رستوران سنتی در طبقه سوم است. هم چنین هتل امکانات تفریحی مانند استخر ، جکوزی، سونا، حمام ترکی و ماساژ را نیز دارا است. از دیگر امکانات هتل سی نور برای مسافران تور مشهد می توان به سالن ضیافت، کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، بیلیارد، فروشگاه و مرکز تجاری، روم سرویس و پذیرش شبانه روزی اشاره کرد.

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد


هتل تارا مشهد

هتل 4 ستاره تارا مشهد در خیابان شیرازی این شهر و در فاصله یک کیلومتری بارگاه ملکوتی امام هشتم قرار دارد. این هتل در سال 1374 افتتاح شده و در سال 1394 بازسازی شد. هتل در 11 طبق ساخته شده و دارای 111 اتاق از انواع یک تا سه نفره، اتاق سوپریور، اتاق دلوکس، سوئیت رویال، جونیور سوئیت، سوپریور سوئیت و اگزکیوتیو سوئیت است که به مسافران تور مشهدامکانات مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی، اینترنت و صندوق امانات را ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران به سبک بوفه مختص صبحانه است و رستوران دیگر هتل تارا در دیگر وعده های غذایی، غذاهای خوش طعم ایرانی و فست فود سرو می کند. وجود آمفی تئاتر و سالن کنفرانس این هتل را مناسب سفرهای کاری شما مسافران تور مشهد نموده است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، جکوزی، ماساژ، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، روم سرویس، خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان و پارکینگ رایگان اشاره کرد.


هتل الماس مشهد

هتل 4 الماس مشهد در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم و در خیابان امام رضا قرار دارد. هتل در سال 1392 و در زمینی به مساحت 6400 مترمربع و به مدیریت آقای حسین قلمیان افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل بسایر خوب است و شما مسافران تور مشهد می توانید حتی با پای پیاده به بازار های مشهد دسترسی داشته باشید. هتل در 9 طبقه و در 148 واحد اقامتی شامل آپارتمان و اتاق های رویال و پرزیدنتال است که دارای امکانات صبحانه، مینی بار، سرویس ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت برای مسافران تور مشهد است. یکی از امکانات ویژه هتل این است که اگر در این هتل در سالروز تولد و یا ازدواج خود اتاق رزرو کنید شامل تخفیف ویژه از سوی مدیریت هتل خواهید شد. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن ماساژ، فضای سبز همراه با چایخانه سنتی، دو رستوران در طبقه منفی یک و در بام هتل، سالن کنفرانس، کافی شاپ، فروشگاه، آتلیه، آرایشگاه، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.