تور کیش

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور کیش

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

هتل های خوب کیش


هتل پردیس کیش

هتل پردیس هتل یک ستاره است ولی با اینکه یک ستاره است ولی دارای امکانات خوبی برای مسافران تور کیش است.تمام اتاق ها تمیز و شیک هستند تا مسافران تور کیش بتوانند اقامتی راحت را داشته باشند.این هتل در تلاش است تا مسافران تور کیش را راضی نگهدارد.

 


هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان هتل 1 ستاره است که خارج از محدوده شهر است .قیمت هتل فرشتگان بسیار ارزان و مناسب است برای کسانی که نمیخواهند برای هتل زیاد خرج کنند.این هتل از مرکز خرید و جزیره دور است ولی خود هتل بسیار آرام است تا مسافران تور کیش بسیار اقامتی راحت را داشته باشند.

امکانات هتل فرشتگان ویژه مسافران تور کیش:ترانسفر به بازار،اتاق بازی کودکان رایگان،فروشگاههای زنجیره،ترانسفر فرودگاهی،بیلیارد،صبحانه،ناهار،شام

آدرس هتل:میدان لاوان،جنب پایگاه هوایی

 


هتل قاصدک کیش

هتل  قاصدک که قبلا نام آن هتل آرامش بوده است که نزدیک به بازار ها و مراکز خرید کیش است.این هتل خیلی مورد استقبال گردشگران تور کیش قرار گرفته است.اگرچه هتل قاصدک 1 ستاره است ولی تمام اتاق ها و سالن تمیز و مرتب است که نظر گردشگران تور کیش را جلب میکند.این هتل مناسب کسانی است که هتلی با نرخ خوب و اقامت آرام را میخواهند.اتاق های این 4و 5 تخته هستند.

آدرس هتل قاصدک کیش : جزیره کیش , بلوار ساحل , روبروی بازار زیتون

 


هتل ترنج کیش 

هتل ترنج اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه ‎ای است که مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در این اتاق ها دریا را زیر پای خود داشته باشند.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامتی ارام و راحت را داشته باشند. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.